Meubelmakerij

Op maat gemaakte meubels en toebehoren

Op maat gemaakte meubels

Voor zowel bedrijven als particulieren zijn wij in staat op diverse op maat gemaakte meubels te maken. Of het nou gaat om een verrijdbare (vergader) tafel of een op maat gemaakt terras voor de horeca, er is van alles mogelijk.

De meubelmakerij sluit naadloos aan op onze missie, aangezien een aantal van onze leerlingen opleiding volgen tot meubelmaker. Onder begeleiding van een leermeester worden de meubels gemaakt.

Utrechtse Boomstamtafel

Bij de Bouwloods hebben we een aantal gezaagde bomen liggen die zijn gekapt in Utrecht. Nadat deze stammen een aantal jaar zijn gedroogd, is het nu mogelijk om hiervan prachtige, op maat gemaakte tafels te maken. We maken u graag onderdeel van het productieproces wat bestaat uit vier stappen:

• Kies je boomstam en het type hout;
  • Bepaal het formaat;
  • Kies je afwerking (lakken of oliën);
  • Bepaal het type ondersteuning.

Utrechtse Boomstamtafel

Een op maat gemaakte eettafel van Utrechts hout. Zowel te gebruiken als luxe bureau, vergader- of eettafel. Kom gerust bij ons langs om je eigen hout, formaat en type onderstel uit te kiezen, vervolgens zullen wij de tafel voor jou produceren en in elkaar zetten.

c.a. €1.100 excl. BTW

Verrijdbare vergadertafel

Een op maat gemaakte (verrijdbare) vergadertafel met een standaard afmeting van 210 x 100 x 75cm voor 8 personen. Ook in duo te bestellen voor in totaal 14-16 personen! Netjes afgewerkt en gelakt voor een mooie uitstraling. Meerdere formaten mogelijk.

c.a. €800 excl. BTW

Bureau van resthout

Uniek bureau met een blad dat met diverse houtsoorten is ingelegd. Een eigen ontwerp is mogelijk en in ieder formaat te maken.

Kindermeubels

De Bouwloods is de vaste productiepartner van het merk ‘Bijzonder Leuk‘. In opdracht van Bijzonder leuk zijn onder andere een tafeltje, bankje en krukje gemaakt voor kinderen. Meer over dit soort samenwerkingen is te vinden op de pagina ‘partners’.

Liniemeubilair

Wij zijn een van de geregistreerde producenten van het Liniemeubilair. Het Liniemeubilair is speciaal ontworpen voor iedereen die actief is in het gebied van de Nieuwe Hollandse Waterlinie. De collectie bestaat uit meubilair voor in en om de forten en voor buiten in het inundatiegebied, de schootsvelden en de routes.

Terras Brouwerij Maximus

Op 20 fietsminuten van hartje Utrecht, aan de rand van De Meern, bevindt zich één van de jongste brouwerijen van Utrecht, Brouwerij Maximus. Het gezellige café ligt naast een appelboomgaard en heeft een groot, zeer zonnig terras op het westen en zuiden. Het terras en het interieur van de brouwerij hebben wij vervaardigd.