Ons assortiment

Naast de vaak wat grotere, op maat gemaakte producten, hebben wij een standaard assortiment in de aanbieding. Al deze producten worden gemaakt door onze deelnemers en zijn online te bestellen.

Daarnaast zijn wij een van de geregistreerde producenten van het liniemeubilair, onderdeel van de Nieuwe Hollandse Waterlinie.

Alle bedragen zijn exclusief 21% BTW.

Liniemeubilair
Diverse prijzen

Wij zijn een van de geregistreerde producenten van het Liniemeubilair. Het Liniemeubilair is speciaal ontworpen voor iedereen die actief is in het gebied van de Nieuwe Hollandse Waterlinie. De collectie bestaat uit meubilair voor in en om de forten en voor buiten in het inundatiegebied, de schootsvelden en de routes.

Eettafel
Op aanvraag

Een op maat gemaakte eettafel van Utrechts hout. Zowel te gebruiken als luxe bureau, vergader- of eettafel. Kom gerust bij ons langs om je eigen hout, formaat en type onderstel uit te kiezen, vervolgens zullen wij de tafel voor jou produceren en in elkaar zetten.

Bureau
€1.950,-

Uniek bureau met een blad dat met diverse houtsoorten is ingelegd. Een eigen ontwerp is mogelijk.

Tafels in patroon
Diverse prijzen

Tafel met diverse houtsoorten in een kunstig patroon gelegd. Op verzoek leverbaar in diverse patronen en afmetingen.

Picknicktafel
€450,-

Gemaakt van duurzaam massief Douglas hout, vele formaten mogelijk.